Новини

16.10.2018

Уривчасте звучання електросирен означає - «УВАГА ВСІМ!». Почувши звучання електросирен, необхідно включити обласне телебачення (UA: Харків), радіомовлення (дротове або ефірне на частоті 67,13 МГц) для прослуховування повідомлень, що передаються. В подальшому діяти відповідно до отриманої інформації.
17 жовтня 2018 року о 07.52 та 14.25 годині Департаментом цивільного захисту Харківської обласної державної адміністрації буде проводитись планова комплексна технічна перевірка засобів оповіщення населення Харківської області з включенням електросирен.
Під час проведення планової технічної перевірки необхідно зберігати спокій та продовжувати свої справи.

16.10.2018

16 жовтня відбулася чергова робоча нарада під головуванням голови районної державної адміністрації за участю головного лікаря комунального закладу охорони здоров'я районного територіального медичного об'єднання «Дергачівська центральна районна лікарня», представників громадської організації та депутатів районної ради щодо випадку, який стався в пологовому відділенні КЗ «Дергачівська центральна районна лікарня».
На даний час відкрито кримінальне провадження. Матеріали кримінального провадження внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань, проводиться судово-медична експертиза.
Дергачівська районна державна адміністрація веде моніторинг ситуації, про що буде в подальшому інформувати.
Голова районної державної адміністрації та робоча група висловлюють щирі співчуття родині.

16.10.2018

16 жовтня заступник голови районної державної адміністрації  Антон Козлоков та перший заступник міського голови Владислав Кисіль беруть участь у III Польсько-Українському Форумі місцевого самоврядування «Громада. Ефективний розвиток. Інвестиції.», який відбувається в Харкові (коворкінг «FABRIKA»).
Розглядаються ключові теми форуму:
– Енергоефективність як самоінвестування громади.
– Інвестиції в людей.  Соціальні послуги в ОТГ як інструмент розвитку людського капіталу.


Голова Дергачівської районної державної адміністрації


Жидков Костянтин Сергійович
 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

влажн.:

давл.:

ветер:

 

Новини

 До відома громадян!

Відкрито нові рахунки за надходженнями до місцевих бюджетів за кодами класифікацій доходів бюджету «Плата за надання адміністративних послуг»
Використання зазначених рахунків буде здійснюватися з 02 липня 2018 року  

Населений пункт

Отримувач

Код отримувача (ЄДРПОУ)

Банк отримувача

Код банку (МФО)

Номер рахунку

Код класифікації доходів бюджету

Найменування коду класифікації доходів бюджету

Дергачiвський район/м.Дергачi

УК Дергачівський рн Дергачi/22010300

37981703

Казначейство України (ЕАП)

899998

31116170020200

22010300

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Дергачiвський район/м.Дергачi

УДКСУ у Дергачівському районі Харківської області

37981703

Казначейство України (ЕАП)

899998

34312879127175

22012500

«Плата за надання інших адміністративних послуг» за відомчою ознакою «27»

Дергачiвський район/м.Дергачi

УК Дергачівський рн/Дергачi

37981703

Казначейство України (ЕАП)

899998

31411530020200

22012600

Адміністративний збір за реєстрацію права власності на нерухоме майно; державну реєстрацію іншого речового права  на нерухоме майно; обтяження права на нерухоме майно

Дергачiвський район/м.Дергачi

УК Дергачівський рн/Дергачi/22012900

37981703

Казначейство України (ЕАП)

899998

31115126020200

22012900

Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а також плата за надання інших платних послуг



Дергачiвський район/м.Дергачi

УК Дергачівський рн/Дергачi/22012700

37981703

Казначейство України (ЕАП)

899998

34318300041542

22012700

Плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за одержання інформації з інших державних реєстрів, держателем яких є центральний орган виконавчої влади з формування та забезпечення

Дергачі

УК Дергачівський рн/м.Дергачi/22012500

37981703

Казначейство України (ЕАП)

 

899998

33210879020201

22012500

Плата за надання інших адміністративних послуг

 

До уваги шановні громадяни!

 

         Згідно з наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 11.08.2017 № 177 «Про затвердження типових Інформаційних та Технологічних карток адміністративних послуг, які надаються територіальними органами Держгеокадастру» розроблені та затверджені нові типові інформаційні та технологічні картки, за вимогами яких прийом заяв на надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин, згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р та відповідних матеріалів, здійснюється адміністраторами ЦНАПу з послідуючою передачею цих документів до державного кадастрового реєстратора.

 

         З 01 листопада 2017 року прийом заяв/документів та видача результатів таких послуг здійснюється через адміністраторів ЦНАП відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру у Харківській області від 11.09.2017 № 179 «Про затвердження Інформаційних та Технологічних карток адміністративних послуг, які надаються Головним управлінням Держгеокадастру у Харківській області».

 

         За більш детальнішою інформацією звертайтеся за номером телефону (05763) 2-06-37.

 

 

Пам'ятка - інструкція для осіб, які бажають виїхати з України за правилами безвізового режиму та інформаційний довідник «Подорожуємо по безвізу: запитання – відповідь»

До уваги громадян та суб'єктів підприємницької діяльності!

З 07 грудня 2016 року постановою Кабінету Міністрів України № 922 «Деякі питання набуття права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності за декларативним принципом» затверджено порядок повідомлення адміністратора або відповідного дозвільного органу про відповідність матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства та нову форму декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства.
З метою забезпечення захисту інтересів громадян та суб'єктів підприємницької діяльності у зазначеній сфері, недопущення погіршення умов обслуговування суб'єктів звернень Центри надання адміністративних послуг забезпечують виконання відповідного нормативно – правового акту у роботі.
Зазначені документи розміщено на Урядовому порталі за посиланням: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=249570837.
Також, в рамках впровадження Урядових програм, щодо можливості виконання центрами надання адміністративних послуг завдань у системі електронних послуг, доводимо до відома розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.11.2016 № 918 «Про схвалення Концепції розвитку системи електронних послуг в Україні» за посиланням: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=249596643


До уваги представників громадських формувань!

До 1 січня 2017 року всі громадські формування повинні переглянути власні статути, внести і зареєструвати зміни до них у відповідності до Податкового кодексу України. 

Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 затверджено Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру.

Відповідно до зазначеного порядку неприбутковим організаціям для включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій необхідно в термін до 1 січня 2017 року привести у відповідність до вимог Податкового Кодексу свої установчі документи та у цей самий строк подати копії таких документів контролюючому органу, територіальному органу ДФС.

Відповідно до пункту 7 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 440 контролюючий орган здійснює включення неприбуткової організації до Реєстру в разі, коли організація відповідає таким вимогам:

утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

установчі документи неприбуткової організації містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб;

установчі документи неприбуткової організації передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету в разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об'єднання та асоціації об'єднань співвласників багатоквартирних будинків;

установчі документи неприбуткової організації передбачають, що доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

 Неприбуткові організації, які до 1 січня 2017 року, не приведуть свої установчі документи у відповідність до зазначених вимог, та не надішлють копії таких документів контролюючому органу, виключаються після 1 січня 2017 року контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.


Звертаємо увагу представників громадськості на найбільш поширені типові питання пов'язані з приведенням установчих документів громадських формувань у відповідність до вимог чинного законодавства:

- відповідно до частини 1 статті 8 Закону України «Про громадські об'єднання» членами (учасниками) громадської організації, крім молодіжної та дитячої, можуть бути особи, визначені частиною першою статті 7 цього Закону, а саме засновниками громадської організації можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, які досягли 18 років, а молодіжної та дитячої громадської організації - 14 років;

- відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про громадські об'єднання» право власності громадського об'єднання зі статусом юридичної особи реалізовує його вищий орган управління в порядку, передбаченому законом та статутом громадського об'єднання. Окремі функції щодо управління майном за рішенням вищого органу управління громадського об'єднання можуть бути покладені на створені ним відповідно до статуту керівні органи, юридичні особи (товариства, підприємства), відокремлені підрозділи таких об'єднань або передані громадським спілкам, утвореним цими громадськими об'єднаннями.

- відповідно до частини 2 статті 98 Цивільного кодексу України рішення про внесення змін до статуту, відчуження майна на суму, що становить п'ятдесят і більше відсотків майна, та про ліквідацію приймаються більшістю не менш як у 3/4 голосів, якщо інше не встановлено законом.

- відповідно до пункту 10 частини 1 статті 11 Закону України «Про громадські об'єднання» до статуту вносяться тільки зміни та не передбачено внесення доповнень.


http://justic.kh.ua/home_2_1128/

http://justic.kh.ua/home_2_1113/


Президент підписав Закон щодо розширення повноважень місцевих органів самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг

 

Президент України підписав Закон України №888-VІІІ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місецвого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг", який був проголосований Верховною Радою України 10 грудня цього року.

Відповідно до цього закону органи виконавчої влади та місцевого самоврядування наділяються додатковими повноваженнями, що суттєво змінює та оптимізує процедуру надання адміністративних послуг. Йдеться про реєстрацію місця проживання, надання відомостей з Державного земельного кадастру, роботи з документами, що підтверджують громадянство, створення реєстру територіальних громад, обмін відомостями між реєстрами територіальних громад та передачу інформації в Єдиному державному демографічному реєстрі. Також закон регламентує процедуру доступу до інформації до цих реєстрів.

Відповідно до закону, з 1 березня 2016 року змінюються умови ведення та користування даними Державного земельного кадастру, а з 4 квітня 2016 року змінюються правила та процедури здійснення реєстрації місця проживання особи.

 

Запроваджено електронну послугу: замовлення витягу про нормативну грошову оцінку землі

 

З 5 жовтня Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру та Державним агентством з питань електронного урядування запроваджено електронну послугу: он-лайн замовлення витягу про нормативну грошову оцінку землі.

Електронна послуга доступна через Публічну кадастрову карту map.land.gov.ua. Обов'язковою умовою отримання доступу до інформації є  електронна ідентифікація заявника (фізичної або юридичної особи) – з використанням електронного цифрового підпису або альтернативної схеми ідентифікації BankID (ідентифікація через банківську картку). Інформаційна система автоматично опрацьовує запит та надає відомості про права власності на землю та дату їх набуття. Інформація надається на безоплатній основі.

Отримати готовий витяг можна в будь-якому з 660 центрів надання адміністративних послуг України, який обере сам запитувач. При цьому необхідно пред'явити тільки документ, що посвідчує особу.

 

Щодо внесення змін до законодавчих актів про безпечність продуктів харчування

 

В зв'язку з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо безпечності харчових продуктів»

№ 1602-VII від 22.07.2014 Головним управлінням Держсанепідслужби у Харківській області припинено здійснення державної санітарно-епідеміологічної експертизи харчових продуктів, харчової сировини та нормативної документації на виробництво харчових продуктів та харчової сировини, а також видачу експлуатаційних дозволів для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів.

 

Шановні мешканці району!

         З метою покращення умов отримання адміністративних послуг для громадян і бізнесу Міністерством юстиції запроваджено електронний он-лайн сервіс для реєстрації бізнесу, а також отримання витягів, виписок і довідок на сайті Міністерства юстиції України (Реєстраційний портал). Отримати необхідні документи можно за пошуковими критеріями та без електронного цифрового підпису.


Шановні користувачі адміністративних послуг!

Повідомляємо про набрання чинності нових нормативно-правових актів, що зачіпають права та інтереси громадян, юридичних осіб, та фізичних осіб-підприємців

05.04.2015  набрав чинності  Закон України №191-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)

 

Головною метою цього закону є дерегуляція| господарської діяльності, приведення законодавства в окремих сферах у відповідність з правовим полем ЄС, що дає можливість Україні підвищити позицію в рейтингу Doing Business.

Згідно з його положеннями, спрощується процедура відкриття і ведення господарської діяльності, скорочуються дозвільні і погоджувальні процедури, зменшується вплив державних органів на діяльність суб'єктів господарювання, підвищується рівень захисту прав інвесторів.

http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/191-19

 

Одночасно з набранням чинності Закону України №191-VIII про спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» введено в дію розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.03.2015 №289-р «Деякі питання забезпечення функціонування системи електронного сервісу у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб –підприємців».

Для забезпечення запровадження системи електронного сервісу у сфері держреєстрації суб'єктів господарювання та спрощення механізму надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців (далі — ЄДР) уряд, зокрема, розпорядився:

ž           підтримати пропозицію Мін'юсту щодо одночасного використання відповідно до законодавства витягів, довідок та виписок з ЄДР в електронній та паперовій формах із наданням їм однакової юридичної сили;

ž           звернути увагу керівників держорганів, органів місцевого самоврядування як надавачів адміністративних послуг на недопустимість витребування від суб'єкта звернення відомостей з ЄДР. А саме: даних, що і так перебувають у володінні суб'єкта надання адміністративних послуг. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/289-2015-р

 

 

Також, 07 квітня 2015 року  набрав чинності новий Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 №466/5. http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0349-15/print1389945445897653

 

Відповідні нормативно-правові акти покликані зменшити функції та оптимізувати процедури адміністративного регулювання господарської діяльності, а також  сприятимуть створенню більш вигідних умов для ведення бізнесу в нашому регіоні та підвищать рівень захисту суб'єктів господарювання.

 


Подождите...