Новини

22.09.2017

22 вересня 2017 голова районної державної адміністрації К.С. Жидков, голова районної ради Г.Ю. Лазарєв, заступник голови районної ради В.П. Стрілець, начальник відділу освіти райдержадміністрації О.В. Колесникова, Прудянський селищний голова С.М. Кучеренко урочисто відкрили дві додаткові групи на 46 місць у Прудянському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) «Ялинка».

21.09.2017

Жукову Ірину Павлівну, лікаря – невропатолога КЗОЗ «Центр первинної медико – санітарної допомоги Дергачівського району», лікаря призовної комісії нагороджено грамотою військового комісара Харківського обласного військового комісаріату за сумлінне виконання обов'язків щодо медичного огляду призовників, фахову майстерність в організації роботи медичного персоналу та старанність під час проведення призову громадян України на строкову військову службу у квітні-травні 2017 року.

20.09.2017

Голова районної державної адміністрації К.С. Жидков та заступник голови районної ради В.П. Стрілець ознайомилися з ходом будівництва сучасного спортивного майданчика зі штучним покриттям на території Дергачівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів – дошкільний заклад».


Голова Дергачівської районної державної адміністрації


 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

влажн.:

давл.:

ветер:

 

Податкові перевірки

 Реалізація заходів щодо детінізації ринку праці

Неформальна зайнятість та тінізація заробітних плат негативно позначаються на розмірах страхових внесків до Пенсійного фонду, фондів соціального страхування та обсягах надходжень до бюджету, що негативно впливає на стабільність системи державних фінансів та солідарної пенсійної системи. Маніпуляції з розміром офіційних доходів дозволяють нелегально працюючим та працюючим, що отримують частку заробітної плати «у конвертах», необґрунтовано отримувати від держави соціальну підтримку, що негативно  позначається на результативності проведення реформи системи соціальної підтримки.

З початку року Слобожанською ОДПІ  було проведено 11 перевірок суб'єктів підприємницької діяльності (в т.ч. 11 – СГД ЮО) які виплачували заробітну плату та інші доходи громадянам з порушенням чинного податкового законодавства із них у 7 встановлені порушення. За результатами зазначеної роботи донараховано всього 1905,2 тис.грн. (в т.ч. ПДФО – 1647,7 тис.грн., ЄСВ – 257,5 тис.грн.)

Кількість виявлених найманих осіб – 18 .Кількість фізичних осіб, які в результаті вжитих заходів зареєструвались суб'єктами підприємницької діяльності – 45.

Щодо порядку надання під час проведення контролюючими органами перевірок документів, створених в електронній формі

Згідно з пунктом 44.1 статті 44 Податкового кодексу України ( далі –Кодекс) для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Пунктом 2 статті 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі - Закон № 996) визначено, що первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати обов'язкові реквізити, визначені цим пунктом.

Первинні документи, створені в електронному вигляді, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг (пункт 2.3 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 № 88).

Платник податків зобов'язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Такий обов'язок виникає у платника податків після початку перевірки (пункт 85.2 статті 85 Кодексу).

У разі складання та зберігання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку на машинних носіях інформації підприємство зобов'язане за свій рахунок виготовити їх копії на паперових носіях на вимогу інших учасників господарських операцій, а також правоохоронних органів та відповідних органів у межах їх повноважень, передбачених законами (пункт 6 статті 9 Закону № 996).

Крім того, посадова (службова) особа контролюючого органу, яка проводить перевірку, у випадках, передбачених Кодексом, має право отримувати від платника податків або його законних представників копії документів, що належать до предмета перевірки. Такі копії повинні бути засвідчені підписом платника податків або його посадової особи та скріплені печаткою (за наявності) (пункт 85.8 статті 85 Кодексу).

Отже, платники податків, які здійснюють ведення документів з обліку доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із визначенням об'єктів оподаткування (податкових зобов'язань), первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів у електронному вигляді, зобов'язані при проведенні перевірок надати посадовим особам контролюючого органу на їх вимогу копії документів, що належать до предмета перевірки.

При цьому копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством (стаття 7 Закону України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг»).


Подождите...