Новини

09.04.2020

Депутат Дергачівської районної ради Олександр Кузнєцов передав Полівській громаді оприскувач.

09.04.2020
Сьогодні, 09 квітня під головуванням голови райдержадміністрації Володимира Усова відбулося засідання штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації в Дергачівському районі Харківської області за участю голови районної ради, місцевих голів, керівників правоохоронних органів, організацій, установ району.
На початку засідання було обговорено основні завдання роботи робочих груп штабу.
У ході проведення засідання штабу були розглянуті питання виконання заходів з протидії розповсюдження коронавірусу COVID-19 на території Дергачівського району; потреби у забезпеченні працівників медичних закладів та правоохоронних органів Дергачівського району засобами індивідуального захисту та дезінфікуючими засобами, спрямованих на запобігання розповсюдженню коронавірусу COVID – 19; здійснення державного санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного нагляду (спостереження) з метою попередження поширення коронавірусу; особливостей поводження з побутовими відходами під час карантину та проведення робіт з дезінфекції під'їздів житлових будинків, доріг, місць громадського користування на території Дергачівського району.
Перший заступник голови райдержадміністрації Інна Гаплєвська проінформувала присутніх, що 15 квітня 2020 року о 14.25 годині Департаментом цивільного захисту облдержадміністрації буде проведена планова технічна перевірка засобів оповіщення населення Харківської області з включенням електросирен.
З метою виконання заходів щодо запобігання поширення коронавірусу COVID – 19 на території Дергачівського району Володимир Усов наголосив на співпраці та взаємодії районної державної адміністрації, районної ради, органів місцевого самоврядування, депутатського корпусу, керівників установ та служб району.

Голова Дергачівської районної державної адміністрації


 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

влажн.:

давл.:

ветер:

 

Митне законодавство

Умови застосування пільгових ставок ввізного мита до товарів, що походять з держав – членів СОТ

Митним кодексом допускається встановлення тарифних пільг  (тарифних преференцій) щодо ставок Митного тарифу у вигляді звільнення від оподаткування ввізним митом, зниження ставок ввізного мита або встановлення тарифних квот згідно із законодавством України та для ввезення товарів, що походять з держав, з якими укладено відповідні міжнародні договори.

Водночас якщо імпорт товару є об'єктом антидемпінгових, компенсаційних або спеціальних заходів, тарифні пільги не встановлюються або зупиняються чи припиняються, якщо інше не передбачено міжнародними договорами, згоду на обов'язковість  яких надано Верховною Радою України (ст. 281 Митного кодексу).

До товарів, які походять з України або з держав – членів Світової організації торгівля, або з держав, з якими Україна уклала двосторонні або регіональні угоди щодо режиму  найбільшого сприяння, застосовується пільгові ставки ввізного мита, встановлені Митним тарифом, якщо інше не встановлено законодавством.

При цьому країною походження товару вважається країна, в якій товар було повністю вироблено або піддано достатній переробці відповідно до критеріїв, установлених Митним кодексом.

Товарами, повністю виробленими у даній країні, вважаються  товари, визначені  у статті 38 Митного кодексу, а критерії достатньої переробки товару – у статті 40 цього Кодексу.

Документами, що підтверджують країну походження  товару, є сертифікат про походження товару, декларація про походження товару, засвідчена декларація про походження   товару, сертифікат про регіональне найменування товару  (ст. 43 Митного кодексу).

Країна походження товару заявляється (декларується) контролюючому органу шляхом подання оригіналів зазначених документів.

При цьому контролюючими органами приймаються сертифікати про проходження товару усіх форм для застосування до товарів режиму найбільшого сприяння з країнами – членами СОТ.

Водночас у разі виникнення сумнівів з приводу дійсності документів про проходження товару чи достовірності відомостей, що в них містяться включаючи відомості про країну походження товару, контролюючий орган може звернутися до компетентного органу, що видав документ, або до компетентних організацій країни, зазначеної як країна походження , із запитом про проведення перевірки цих документів про походження товару чи надання додаткових відомостей (ст. 45Митного кодексу).   

 Правила переміщення валюти через адміністративний кордон з вільною економічною зоною «Крим»

Відповідно до Закону України від 12 серпня 2014 року № 1636-VII «Про створення вільної економічної зони «Крим» та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України» та постанови Правління Національного банку України від 3 листопада 2014 року № 699 «Про застосування окремих норм валютного законодавства під час режиму тимчасової окупації на території вільної економічної зони «Крим» запроваджено нові правила переміщення готівкової валюти через адміністративний кордон ВЕЗ «Крим» під час режиму тимчасової окупації.

Так, забороняється переміщення готівкових російських рублів через адміністративний кордон ВЕЗ «Крим», за винятком їх переміщення фізичними особами в сумі, що не перевищує в еквіваленті 10 000 гривень, за умови усного декларування посадовій особі митниці.

Переміщення валюти інших категорій здійснюється за загальними правилами, встановленими Національним Банком України. Таким чином, фізичні особи мають право ввезти на територію ВЕЗ «Крим» або вивезти з неї на іншу територію України готівкові кошти в сумі, що не перевищує в еквіваленті 10 000 євро, без письмового декларування митному органу.

При цьому:

фізична особа, яка має місце проживання на іншій території України, може переміщувати готівкові кошти в сумі, яка перевищує в еквіваленті 10 000 євро за умови письмового декларування митному органу в повному обсязі та за наявності документів, що підтверджують зняття готівки з рахунків у банках (фінансових установах), виключно на ту суму, що перевищує в еквіваленті 10 000 євро;

фізична особа, яка має місце проживання на території ВЕЗ «Крим», може переміщувати:

при ввезенні на іншу територію України – готівкові кошти в сумі, що перевищує в еквіваленті 10 000 євро (з урахуванням обмежень, встановлених щодо валюти держави-окупанта) за умови письмового декларування митному органу в повному обсязі.

при вивезенні з іншої території України – готівкові кошти в сумі, що перевищує в еквіваленті 10 000 євро (з урахуванням обмежень, встановлених щодо валюти держави-окупанта), якщо сума готівки, що вивозиться, не перевищує суми готівки, письмово задекларованої цією особою митному органу при ввезенні в Україну. Вивезення готівки у такому випадку здійснюється за умови її письмового декларування митному органу в повному обсязі.

Разом з цим, звертаємо увагу на те, що відповідно до норм Митного кодексу України не можуть бути пропущені через митний кордон України, зокрема, валютні цінності, переміщення яких через митний кордон України заборонено законом, на пропуск яких відповідно до закону потрібні дозволи інших державних органів, за відсутності цих дозволів, а також тих, що переміщуються через митний кордон України з порушенням вимог цього Кодексу та інших законів України. 

Інформація станом на 15.08.2019


Подождите...