Новини

22.01.2021
Шановні Дергачівці!
22 січня український народ святкує День Соборності України.
       У цей день 1919 року було підписано Акт Злуки східних і західних земель України. Це була велика історична перемога України, яка віками боролась за свою територіальну цілісність та єдність.
       Сьогодні ми повинні продовжувати досягнення наших предків та бути прикладом для нащадків заради процвітання незалежної України та щасливого життя українського народу.
       Щиро бажаю всім міцного здоров'я, добробуту, злагоди у родинах, миру та нових досягнень на благо рідного краю.
                    Слава Україні!
З повагою,
Голова районної державної адміністрації                            Володимир УСОВ


16.01.2021

УВАГА!

 20 січня 2021 року о 14.25 годині Департаментом цивільного захисту Харківської обласної державної адміністрації буде проводитись планова технічна перевірка засобів оповіщення населення Харківської області з включенням електросирен.

Уривчасте звучання електросирен означає - «УВАГА ВСІМ!».

Почувши звучання електросирен, необхідно включити обласне телебачення  UA: ХАРКІВ або радіомовлення (дротове чи ефірне на частоті 106,1 МГц) для прослуховування повідомлень, що передаються. У подальшому діяти відповідно до отриманої інформації.

Під час проведення технічної перевірки необхідно зберігати спокій та продовжувати свої справи.

16.01.2021

ОЗНАКИ ПЕРЕОХОЛОДЖЕННЯ ТА ОБМОРОЖЕННЯ. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В УМОВАХ НИЗЬКИХ ТЕМПЕРАТУР

Через морозну  погоду, яка встановилася останніми днями в країні, збільшилася можливість переохолодження й обмороження

Щоб вберегтись від переохолодження та обмороження, дотримуйтесь наступних правил:

–  скоротіть своє перебування на вулиці, а без необхідності не виходьте на сильний мороз;

  • перед виходом на вулицю поїжте – вам необхідна додаткова енергія;

–   правильно одягайтесь. Одяг повинен бути багатошаровим, бажано з натуральних тканин, він не повинен стискати рухів. У морози краще носити термобілизну. Обирайте просторе та водонепроникне взуття з теплими устілками з фетру. Обов'язково одягайте головний убір, рукавички та шарф. Рукавиці краще одягати з водовідштовхуючої тканини, яка не пропускає повітря, з хутром всередині;

– за 20 хвилин до виходу на вулицю змажте обличчя і руки спеціальним захисним кремом, який не містить воду;

–  не виходьте на мороз із вологим волосся;

–  на морозі весь час намагайтесь рухатися – це покращить кровообіг;

– якщо довго перебуваєте на вулиці, обов'язково кожні півгодини заходьте у тепле приміщення;

– вживайте більше теплої рідини – це сприяє кращій терморегуляції організму;

–  не паліть на морозі – паління зменшує периферійну циркуляцію крові і робить кінцівки більш уразливими до дії холоду;

– не вживайте алкоголь. Хоча алкоголь і підсилює приплив крові до шкіри, але при цьому кров відходить від інших життєво важливих органів, у результаті чого температура тіла швидко падає;

– не торкайтесь металу руками – можна обморозити шкіру;

– не носіть на морозі металевих прикрас;

  •  пам'ятайте, що перебування дитини на морозі не повинно перевищувати 15-20 хвилин, потім потрібно зігріти її  у теплому приміщенні.

При тривалому знаходженні на морозі можуть з'явитися переохолодження та навіть обмороження.

 Ознаками переохолодження є озноб, тремтіння, блідість, а потім і посиніння шкіри, губ, біль у пальцях рук та ніг, млявість, сонливість.

 Допомога: якщо температура тіла вища за 34°, то людину необхідно зігріти у теплому приміщенні, дати випити теплий безалкогольний напій та нагодувати. Якщо на людині мокрий одяг, зняти його.  Якщо температура тіла нижча за 34°, потрібна  термінова госпіталізація.

При  тривалому переохолодженні розвивається обмороження (пошкодження тканин у результаті дії низьких температур).

До обмороження більш схильні ніс, вуха, щоки, підборіддя, пальці рук та ніг.

При першому ступені обмороження шкіра блідніє, знижується чутливість уражених ділянок, а після зігрівання спостерігається почервоніння та набряк.

При другому ступені ураження шкіра набуває синьо-багрового відтінку і на її поверхні з'являються пухирі з прозорою рідиною. При цьому людину знобить, підвищується температура тіла.

Третя і четверта стадії супроводжуються відмиранням тканини, ризиком розвитку гангрени.

У разі появи симптомів обмороження потрібно  звернутися до лікаря. При обмороженні неприпустимо швидко зігрівати уражені ділянки тіла (поливати гарячою водою, прикладати до гарячої батареї). Не варто розтирати уражені ділянки шкіри – можна травмувати шкіру і занести інфекцію. Постраждалого з будь-яким видом обмороження необхідно помістити у тепле приміщення, зігріти ковдрою, дати теплий чай. На обморожені ділянки тіла для поступового зігрівання накласти термоізольовану пов'язку (ватно-марлеву, бавовняну).

Подбайте заздалегідь про те, щоб зимові прогулянки були для вас комфортними і не стали причиною обмороження! Стежте за прогнозом погоди. Не виходьте з дому у сильний мороз без нагальної потреби. 


Голова Дергачівської районної державної адміністрації


 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

влажн.:

давл.:

ветер:

 

Цього року на ремонти і будівництво доріг уряд спрямує близько 47 млрд грн

Керівник Державного агентства автодоріг України Славомір Новак розповів про важливі зміни в управлінні галуззю та про те, які автошляхи будуть відбудовані.
47 млрд грн цього року - на дороги
«Треба визнати, що ми отримали у спадок погані дороги, - говорить Славомір Новак. -  Зі 170000 км українських доріг станом на 2016 рік понад 90% були визнані такими, що не відповідають нормам. Причина такого стану – хронічне недофінансування ремонтно-будівельних робіт та утримання доріг, низька якість виконання робіт. Протягом 10 років будівництво, капітальний ремонт та реконструкція в країні майже не проводилися. У 2016 році ми відновили 900 км доріг. У 2017 – вже понад 2000 км. Цього року буде відновлено близько 4000 км доріг».

Він нагадав, що лише за півтора року в системі управління дорожньою галуззю здійснено фундаментальні зміни та упроваджено європейські засади. Однією з основних є Дорожній фонд, який забезпечить гарантоване фінансування українських доріг. Цього року на ремонти і будівництво доріг буде спрямовано близько 47 млрд грн.
Місцева влада отримала 11 млрд грн на ремонт місцевих доріг
До початку цього року кошти на ремонти виділялись у «ручному режимі». Саме тому деякі дороги не ремонтувались роками, а то і десятиліттями. Ще однією найважливішою реформою у дорожній сфері є децентралізація.

«З цього року Укравтодор відповідальний за ремонт і утримання доріг тільки державного значення (46 985 км). Кошти для ремонтів доріг місцевого значення (123 000 км) передаються через Дорожній фонд на місця – до обласних державних адміністрацій.
Це суттєвий фінансовий ресурс – цього року 11 млрд грн. Відтепер немає потреби випрошувати кошти на ремонт місцевої дороги у держави: кожен регіон отримує ресурси і сам визначає, які дороги потребують ремонту», - говорить керівник держагентства.
Гарантія на дорогу – не менш 5 років
За словами Славоміра Новака, наразі гостро постає питання якості ремонтів.

«Є принципова позиція як прем'єр-міністра, міністра, так і моя особисто: публічні кошти красти не дозволимо. Якість суворо контролюємо. Якщо експертиза встановить, що ремонт виконано неякісно – платити за це українці не будуть», - запевняє урядовець.
Укравтодор зробив жорсткішими вимоги до підрядників – тепер за всіма контрактами на середній ремонт гарантія - не менш 5 років, на капітальний – не менш 10 років. Підрядник повинен за власний кошт ліквідувати усі дефекти.
«Зараз в Укравтодорі переглядають контракти, які було укладено 2015-2016 року, де гарантійний термін становив 3 роки, - говорить Славомір Новак. - Якщо цей термін завершується, проводяться перевірки, і замовник усуває дефекти власним коштом. Звертаюсь до виконавців дорожніх робіт: працюйте якісно і чесно. Роботи для сумлінних виконавців найближчими роками буде багато».
Відмовитись від ямкового ремонту
«Часто чую, що дороги, які ремонтували минулого року, – знову в поганому стані. Відповідально заявляю – усі ремонти (середні, капітальні), які проходили 2017 року, – виконані на хорошому рівні. Так, дефекти можуть бути - це нормально у будь-якій країні світу. Однак за дефекти у межах гарантій відповідають підрядники. Інша річ – аварійні ремонти. Коли сходить сніг, в Україні розпочинається так званий «ямковий ремонт». Чому «так званий»? Тому що це не є ремонт по своїй суті, це аварійна ліквідація ямковості для забезпечення проїзду по дорогах. Тимчасові, крайні заходи. Частиною нашої стратегії є відмова від таких «ремонтів». На жаль, одразу це зробити неможливо», - пояснює керівник агентства.

Яку мету ми ставимо
«Наша мета - за 5 років з'єднати якісними дорогами усі обласні центри. Будувати дороги за новими стандартами. Контролювати якість. Проводити прозорі, відкриті тендери. Вже понад рік усі закупівлі робіт проходять винятково в системі ProZorro. Як результат, на наш ринок виходять нові іноземні кампанії, у нас з'являється нова якість від українських компаній. Галузь розвивається, створюються нові робочі місця, відроджується професія дорожника», - додає Славомір Новак.

Він навів фундаментальні зміни, започатковані у 2016-2018 рр.:
1) успішно імплементуються фундаментальні реформи галузі - Дорожній фонд та децентралізація. Саме ці реформи дають можливість повністю змінити систему управління дорожньою сферою – від гарантованого бюджетування до делегування повноважень та відповідальності.
2) Запроваджується європейський підхід до розвитку мережі. Зокрема, проект GO Highway забезпечує інтеграцію української мережі доріг до європейської TNT-мережі. Це сприяє розвитку транспортної системи країни, міжнародного транзиту, міжнародних зв'язків, розвитку економіки.
3) Завдяки злагодженій роботі Укравтодору, Кабінету міністрів, профільного міністерства, Верховної Ради, затверджено зміни до закону про концесію. Вже цього року може бути оголошений конкурс на першу концесійну дорогу - Львів – Краковець/Корчова. Для дорожньої галузі цей закон дає нові можливості фінансування, розвитку, якості. По всьому світу державно-приватне партнерство є основою розвитку ключових галузей економіки.
4) Запроваджується абсолютно новий погляд на питання безпеки дорожнього руху.


Подождите...