Новини
УВАГА!
20 січня 2021 року о 14.25 годині Департаментом цивільного захисту Харківської обласної державної адміністрації буде проводитись планова технічна перевірка засобів оповіщення населення Харківської області з включенням електросирен.
Уривчасте звучання електросирен означає - «УВАГА ВСІМ!».
Почувши звучання електросирен, необхідно включити обласне телебачення UA: ХАРКІВ або радіомовлення (дротове чи ефірне на частоті 106,1 МГц) для прослуховування повідомлень, що передаються. У подальшому діяти відповідно до отриманої інформації.
Під час проведення технічної перевірки необхідно зберігати спокій та продовжувати свої справи.
ОЗНАКИ ПЕРЕОХОЛОДЖЕННЯ ТА ОБМОРОЖЕННЯ. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В УМОВАХ НИЗЬКИХ ТЕМПЕРАТУР
Через морозну погоду, яка встановилася останніми днями в країні, збільшилася можливість переохолодження й обмороження
Щоб вберегтись від переохолодження та обмороження, дотримуйтесь наступних правил:
– скоротіть своє перебування на вулиці, а без необхідності не виходьте на сильний мороз;
-
перед виходом на вулицю поїжте – вам необхідна додаткова енергія;
– правильно одягайтесь. Одяг повинен бути багатошаровим, бажано з натуральних тканин, він не повинен стискати рухів. У морози краще носити термобілизну. Обирайте просторе та водонепроникне взуття з теплими устілками з фетру. Обов'язково одягайте головний убір, рукавички та шарф. Рукавиці краще одягати з водовідштовхуючої тканини, яка не пропускає повітря, з хутром всередині;
– за 20 хвилин до виходу на вулицю змажте обличчя і руки спеціальним захисним кремом, який не містить воду;
– не виходьте на мороз із вологим волосся;
– на морозі весь час намагайтесь рухатися – це покращить кровообіг;
– якщо довго перебуваєте на вулиці, обов'язково кожні півгодини заходьте у тепле приміщення;
– вживайте більше теплої рідини – це сприяє кращій терморегуляції організму;
– не паліть на морозі – паління зменшує периферійну циркуляцію крові і робить кінцівки більш уразливими до дії холоду;
– не вживайте алкоголь. Хоча алкоголь і підсилює приплив крові до шкіри, але при цьому кров відходить від інших життєво важливих органів, у результаті чого температура тіла швидко падає;
– не торкайтесь металу руками – можна обморозити шкіру;
– не носіть на морозі металевих прикрас;
-
пам'ятайте, що перебування дитини на морозі не повинно перевищувати 15-20 хвилин, потім потрібно зігріти її у теплому приміщенні.
При тривалому знаходженні на морозі можуть з'явитися переохолодження та навіть обмороження.
Ознаками переохолодження є озноб, тремтіння, блідість, а потім і посиніння шкіри, губ, біль у пальцях рук та ніг, млявість, сонливість.
Допомога: якщо температура тіла вища за 34°, то людину необхідно зігріти у теплому приміщенні, дати випити теплий безалкогольний напій та нагодувати. Якщо на людині мокрий одяг, зняти його. Якщо температура тіла нижча за 34°, потрібна термінова госпіталізація.
При тривалому переохолодженні розвивається обмороження (пошкодження тканин у результаті дії низьких температур).
До обмороження більш схильні ніс, вуха, щоки, підборіддя, пальці рук та ніг.
При першому ступені обмороження шкіра блідніє, знижується чутливість уражених ділянок, а після зігрівання спостерігається почервоніння та набряк.
При другому ступені ураження шкіра набуває синьо-багрового відтінку і на її поверхні з'являються пухирі з прозорою рідиною. При цьому людину знобить, підвищується температура тіла.
Третя і четверта стадії супроводжуються відмиранням тканини, ризиком розвитку гангрени.
У разі появи симптомів обмороження потрібно звернутися до лікаря. При обмороженні неприпустимо швидко зігрівати уражені ділянки тіла (поливати гарячою водою, прикладати до гарячої батареї). Не варто розтирати уражені ділянки шкіри – можна травмувати шкіру і занести інфекцію. Постраждалого з будь-яким видом обмороження необхідно помістити у тепле приміщення, зігріти ковдрою, дати теплий чай. На обморожені ділянки тіла для поступового зігрівання накласти термоізольовану пов'язку (ватно-марлеву, бавовняну).
Подбайте заздалегідь про те, щоб зимові прогулянки були для вас комфортними і не стали причиною обмороження! Стежте за прогнозом погоди. Не виходьте з дому у сильний мороз без нагальної потреби.
Розгляд звернень громадян Дергачівською ОДПІ
Для податківців Дергачівської ОДПІ важливим є створення умов для практичної реалізації громадянами права на звернення, для обговорення проблемних питань, знайдення спільних шляхів до компромісного рішення. З цією метою здійснюються заходи організаційного, інформаційного та аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи.
Впродовж січня –грудня 2015 року до Дергачівської ОДПІ від громадян надійшло 8 письмових звернення ( в тому числі 2 в електронному вигляді) на які надані своєчасні та якісні роз'яснення, скарги та пропозиції – не надходили.
Для оперативного розв'язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в податковій інспекції проводиться особистий прийом громадян, відповідно до затвердженого графіка. З початку року здійснено 21 прийом, на яких надані роз'яснення щодо порядку оподаткування доходів від здійснення підприємницької діяльності, застосування реєстраторів розрахункових операцій, нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки та пільг щодо сплати податків і зборів. Попередній запис на особистий прийом до керівництва Дергачівської ОДПІ здійснюється за телефоном (05763)28099.
За 2015 рік надійшло 7 запитів на публічну інформацію від юридичних та фізичних осіб. Усі запити були своєчасно розглянуті, задоволені, запитувачам інформації надані ґрунтовні відповіді по суті.
За підсумками року на сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» податковий напрямок звернулось 20 заявників Дергачівської ОДПІ. Платники звертались з питань щодо: відмови в погодженні видачі довідки про обсяг і мету використання спирту; одержаної податкової вимоги, сформованої відповідно до повідомлення – рішення на суму неузгоджених податкових зобов'язань; підписання договору про визнання електронних документів в електронному вигляді, недосконалу роботу системи електронного адміністрування ПДВ.
Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті, повторні звернення – не надходили.
Сервіс «Пульс» є дієвим інструментом для оперативного вирішення суперечливих запитань, які виникають у сфері адміністрування податків, яким може скористатись кожний платник подзвонивши за телефоном (044) 2840007.
На «Урядову гарячу лінію» звернувся 1 платник стосовно проведення перевірки нарахування та виплати заробітної плати на яке надана своєчасна та розлога відповідь.
Протягом 2015 року Центрами обслуговування платників Дергачівської ОДПІ (далі -ЦОП) надано понад 139,0 тис. адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг, в тому числі 9,6 тисяч адміністративних послуг.
Здебільш платники податків цікавились послугами з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків-5,4 тис. таких послуг та реєстрації платника єдиного податку і надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 2,1 тис. адміністративних послуг.
На протязі кожного місяця проводиться вивчення громадської думки, щодо оцінки діяльності ЦОП та якості обслуговування платників податків, за зазначений період опитано 135 громадян, які позитивно оцінили якість обслуговування платників податків.
Зваженість, пильність, неупередженість - важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв'язок між податківцями району та громадянами.
Відділ реєстрації платників та електронних сервісів